| JAWA 700 1934-ongeveer 1946 |
| Motortype | Tweecilinder watergekoelde tweetact dwarsgeplaatst |
| Cilinderinhoud | 684cc |
| Compressieverhouding | 5,7:1 |
| Boring x slag | 76x76mm |
| Max. vermogen | 20 pk bij 3200 tpm |
| Topsnelheid | 90 km/u |
| El. installatie | 6 Volt accu 60 Ah dynamo 90 Watt |
| Ontsteking | |
| Versnellingen | 3 |
| Remmen | |
| Vering | dwarsgeplaatse bladveren voor en achter |
| Bandenmaat | 4.00×19 inch |
| Gewicht | 690 kg, lastgewicht ca. 350 kg |
| Prijs | 22900 Kronen in Tsjechie destijds |
| JAWA Minor I 1937-1946 Verschillende carrosserie varianten zoals cabriolet, roadster en limousine. |
| Motortype | Tweetact, tweecilindermotor |
| Cilinderinhoud | 615cc |
| Compr. verhouding | 6:1 |
| Boring x slag | 70x80mm |
| Max vermogen | 19,5 pk bij 3500 tpm |
| Topsnelheid | 95 km/u |
| El. installatie | 6 Volt accu 60 Ah |
| Ontsteking | |
| Versnelllingen | |
| Vering | dwars geplaatste bladveren voor en achter |
| Remmen | |
| Bandenmaat | 4,75×16 inch |
| Gewicht | 600 kg (roadster) |
| Prijs in NL | 16950 Kronen in Tsjechie destijds |
| JAWA Minor II 1946-1951 |
| Motortype | Tweetact tweecilinder motor |
| Cilinderinhoud | 615 |
| Compr. verhouding | 6:1 |
| Boring x slag | 70x80mm |
| Max. vermogen | 20 pk bij 3500 tpm |
| Topsnelheid | 100 km/u |
| El. installatie | 6 Volt |
| Ontsteking | |
| Versnellingen | waarschijnlijk 4 |
| Vering | |
| Remmen | |
| Bandenmaat | 4,75×16 inch |
| Gewicht | 690 kg |
| Prijs in NL | 1940 Kc.21610,- Limousine; Kc 22610,- Sport/Roadster |




