| JAWA 700 1934-ongeveer 1946 | 
| Motortype | Tweecilinder watergekoelde tweetact dwarsgeplaatst | 
| Cilinderinhoud | 684cc | 
| Compressieverhouding | 5,7:1 | 
| Boring x slag | 76x76mm | 
| Max. vermogen | 20 pk bij 3200 tpm | 
| Topsnelheid | 90 km/u | 
| El. installatie | 6 Volt accu 60 Ah dynamo 90 Watt | 
| Ontsteking | |
| Versnellingen | 3 | 
| Remmen | |
| Vering | dwarsgeplaatse bladveren voor en achter | 
| Bandenmaat | 4.00×19 inch | 
| Gewicht | 690 kg, lastgewicht ca. 350 kg | 
| Prijs | 22900 Kronen in Tsjechie destijds | 
| JAWA Minor I    1937-1946 Verschillende carrosserie varianten zoals cabriolet, roadster en limousine. | 
| Motortype | Tweetact, tweecilindermotor | 
| Cilinderinhoud | 615cc | 
| Compr. verhouding | 6:1 | 
| Boring x slag | 70x80mm | 
| Max vermogen | 19,5 pk bij 3500 tpm | 
| Topsnelheid | 95 km/u | 
| El. installatie | 6 Volt accu 60 Ah | 
| Ontsteking | |
| Versnelllingen | |
| Vering | dwars geplaatste bladveren voor en achter | 
| Remmen | |
| Bandenmaat | 4,75×16 inch | 
| Gewicht | 600 kg (roadster) | 
| Prijs in NL | 16950 Kronen in Tsjechie destijds | 
| JAWA Minor II 1946-1951 | 
| Motortype | Tweetact tweecilinder motor | 
| Cilinderinhoud | 615 | 
| Compr. verhouding | 6:1 | 
| Boring x slag | 70x80mm | 
| Max. vermogen | 20 pk bij 3500 tpm | 
| Topsnelheid | 100 km/u | 
| El. installatie | 6 Volt | 
| Ontsteking | |
| Versnellingen | waarschijnlijk 4 | 
| Vering | |
| Remmen | |
| Bandenmaat | 4,75×16 inch | 
| Gewicht | 690 kg | 
| Prijs in NL | 1940 Kc.21610,- Limousine; Kc 22610,- Sport/Roadster | 







